استراتژی تمایزکاربرد استراتژی تمایز در ارتقای عملکرد کسب وکار باشگاه های ورزشی با تاکید بر بازاریابی صدا و مدیریت دانش مشتری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 79-99]
استراتژی داخلی و خارجیبررسی نقش میانجی تمرکز بر استراتژی در تأثیر بلوغ سازمانی بر عملکرد سازمانی اداره امور مالیاتی استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 161-174]
استراتژی دیجیتالتحلیل نقش قابلیتهای مدیریتی و عملیاتی استراتژی دیجیتال و فرهنگ دیجیتال بر بهرهوری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 59-77]
استراتژی های انعطاف پذیری متمرکز بر بازارواکاوی عوامل و استراتژیهای انعطافپذیری بر عملکرد صادراتی و مزیت رقابتی شرکتهای صنعتی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 155-169]
استراتژیهای بازاریابی رابطهایواکاوی نقش استراتژیهای بازاریابی رابطهای بیمه بر ادراک مشتری از کیفیت خدمات و حقشناسی وی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 75-91]
اصول و قواعد اسلامیواکاوی اصول و راهبردهای تحقق شهر ایرانی - اسلامی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-18]
اعتمادارائه الگو رضایت-اعتماد با تأکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 139-154]
اعمال ناایمنارزیابی پویای اثربخشی سیاستهای توسعه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 175-198]
انسانشناختیتبیین الگوی بوروکراسی سازمانهای دولتی ایران با تأکید بر کنترل فساد اداری [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 167-186]
انعطافپذیری استراتژیکتأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگری رقابتپذیری و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]
خدمات محوریشناسایی و دستهبندی چالشهای حرکت استراتژیک محصول محوری به خدمات محوری در شرکتهای تولیدکننده [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 139-159]
خدماتی شدن تولیدکنندگانشناسایی و دستهبندی چالشهای حرکت استراتژیک محصول محوری به خدمات محوری در شرکتهای تولیدکننده [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 139-159]
رابطه برندبررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]
رابطهگراییمدلسازی اثربخشی راهبردهای سرمایهگذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطهگرایی مشتری [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 199-216]
راهبردتبیین الگوی راهبردی برند سازی شهری در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 171-188]
راهبردراهبردهای بهرهگیری دانش آموختگان مشمول برتر مقیم در خارج از کشور با نگاهی به افق ۱۴۰۴ [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 145-170]
راهبردهابهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامهریزی راهبردی مهارتها و شایستگیها در نظام آموزش فنی، حرفهای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
راهبرد های زیست محیطیتأثیر قابلیتها و راهبردهای زیست محیطی زنجیره تأمین سبز بر بهبود عملکردهای نیروگاههای حرارتی کشور [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 119-140]
راهبردهای سرمایهگذاریمدلسازی اثربخشی راهبردهای سرمایهگذاری در روابط مشتری در صنعت بانکداری با تاکید بر رابطهگرایی مشتری [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 199-216]
رسانه های اجتماعیبررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]
رشد سازمانبررسی نقش میانجی تمرکز بر استراتژی در تأثیر بلوغ سازمانی بر عملکرد سازمانی اداره امور مالیاتی استان البرز [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 161-174]
رضایتارائه الگو رضایت-اعتماد با تأکید بر هزینه تغییر در صنعت بیمه [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 139-154]
رفاهی و پژوهشیارزیابی پویای عملکرد شبیهسازی کارت امتیازی متوازن مراکز آموزش عالی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 187-220]
رقابتپذیریتأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگری رقابتپذیری و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]
سیاست تثبیتپویایی شوک تغییرات قیمت بنزین: سیاست تثبیت یا تغییر تدریجی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 19-39]
سیستم مدیریت محیط زیستمدلی برای کسب مزیت رقابتی پایدار سبز در صنعت سیمان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 111-137]
سیستمهای محصول-خدمتشناسایی و دستهبندی چالشهای حرکت استراتژیک محصول محوری به خدمات محوری در شرکتهای تولیدکننده [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 139-159]
شایستگیبهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامهریزی راهبردی مهارتها و شایستگیها در نظام آموزش فنی، حرفهای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
شرایط ناایمنارزیابی پویای اثربخشی سیاستهای توسعه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 175-198]
شرکت های دانش بنیانتحلیل ابعاد و مؤلفههای تجاریسازی محصولات شرکتهای دانشبنیان در بستر فنبازارها [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 141-154]
شرکتهای مادرچارچوب پیادهسازی کنترل استراتژیک منابع انسانی در شرکت مادر [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 15-38]
شهر ایرانی-اسلامیواکاوی اصول و راهبردهای تحقق شهر ایرانی - اسلامی [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 1-18]
صنعت گردشگریتبیین الگوی راهبردی برند سازی شهری در صنعت گردشگری [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 171-188]
ط
طراحی آموزشیبهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامهریزی راهبردی مهارتها و شایستگیها در نظام آموزش فنی، حرفهای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
ظ
ظرفیت جذب دانشتأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگری رقابتپذیری و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]
مسئولیت شرکتتأثیر مسئولیت شرکت بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 187-204]
مشارکت زنجیره تأمینتأثیر مسئولیت شرکت بر مشارکت زنجیره تأمین و عملکرد مالی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 187-204]
مشارکت مشتریبررسی تاثیر بهبود عملکرد رابطه برند از طریق مشارکت مشتری و ایجاد ارزش در رسانههای اجتماعی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 45-62]
مشمولان وظیفهراهبردهای بهرهگیری دانش آموختگان مشمول برتر مقیم در خارج از کشور با نگاهی به افق ۱۴۰۴ [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 145-170]
مقیم خارجراهبردهای بهرهگیری دانش آموختگان مشمول برتر مقیم در خارج از کشور با نگاهی به افق ۱۴۰۴ [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 145-170]
ممیزی راهبردیممیزی راهبردی نیروی کار ایران در نواحی کوچک [دوره 11، شماره 44، 1399، صفحه 103-129]
منابع انسانیخلاقیت سازمانی از دیدگاه دانشگاهیان [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 217-228]
منابع انسانیچارچوب پیادهسازی کنترل استراتژیک منابع انسانی در شرکت مادر [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 15-38]
مهارتهابهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامهریزی راهبردی مهارتها و شایستگیها در نظام آموزش فنی، حرفهای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
مهندسی عوامل انسانیارزیابی پویای اثربخشی سیاستهای توسعه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 175-198]
نظام آموزشی آیندهبهبود ساختار و فرآیندهای مدیریت و برنامهریزی راهبردی مهارتها و شایستگیها در نظام آموزش فنی، حرفهای و مهارتی [دوره 11، شماره 41، 1399، صفحه 1-14]
نظریه دادهبنیادشناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 1-18]
نظریه دادهبنیاد الگوی اکتشافی ارتقای رابطه دانشگاه با صنعت [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 1-20]
نوآوریمدل منظومهای ایجاد کسب وکارهای نوپا و نوآور [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 95-111]
نوآوری استراتژیکتأثیر ظرفیت جذب دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیلگری رقابتپذیری و انعطافپذیری استراتژیک [دوره 11، شماره 42، 1399، صفحه 189-212]
نوآوری استراتژیکتأثیر جهتگیری یادگیری بر نوآوری استراتژیک در پرتو جو نوآورانه سازمانی [دوره 11، شماره 43، 1399، صفحه 81-93]